دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

در حال بارگذاری

” برای دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید دستگاه می توانید با شماره تلفن 09126934673 تماس بگیرید. “

دستگاه بسته بندی چای

چای یکی از حساس‌ ترین اقلام خوراکی است که در اکثر مواقع، نیاز به بسته‌ بندی‌ آکبند و مناسب دارد و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرما، ممکن است به سرعت خاصیت خود را از دست داده و خراب شود. امروزه در کارخانجات شاهد افزایش استفاده از دستگاه بسته بندی چای هستیم. این دستگاه‌ ها تنوع بالایی داشته و می‌ توانند چای و انواع دمنوش را در پک های کوچک و بزرگ بسته‌ بندی کنند. در حال حاضر دستگاه های دوخت کیسه چای به صورت اتوماتیک تولید می‌ شوند و می‌ توانند برای مصارف صنعتی یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. در صورتی که می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید انواع دستگاه بسته بندی به دست بیاورید می‌ توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

امروزه به دلیل افزایش زندگی ماشینی، استفاده از انواع محصولات بسته بندی افزایش زیادی یافته است. یکی از پر استفاده ترین محصولات بسته‌ بندی که بین افراد جامعه طرفداران زیادی دارد، انواع چای و دمنوش‌ های کیسه‌ای و لیپتون است. به منظور تهیه محصولات ذکر شده باید از انواع دستگاه بسته‌ بندی تی بگ استفاده شود. در حال حاضر شاهد افزایش خرید دستگاه بسته‌ بندی چای و تی بگ توسط کارخانه جات و کارگاه‌ های کوچک هستیم، این دستگاه‌ها می‌ توانند در کمترین زمان حجم بالایی از انواع چای و دمنوش‌ های میوه‌ای و گیاهی را به بسته‌ بندی‌ های کوچک و تک نفره تقسیم بندی کنند.

 عملکرد این دستگاه‌ها به طوری است که انواع چای به صورت پیمانه‌ای وارد دستگاه شده و سپس در وزن و اندازه‌ های مختلف درون کاغذها پرس شده و برای قرار گرفتن در جعبه‌ های مخصوص آماده می‌ شوند. در حال حاضر انواع دستگاه بسته‌ بندی چای می‌ تواند قیمت‌ های مختلفی داشته باشد برای مثال اگر دارای کارخانه‌ های بزرگ هستید می‌ توانید دستگاه‌های صنعتی بزرگ‌تر را تهیه کرده و در صورت داشتن کارگاه یا مغازه‌ های کوچک تر، دستگاه‌ هایی که نرخ کمتری دارند را انتخاب کنید.

دستگاه بسته بندی چای

مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

استفاده از انواع دستگاه بسته‌ بندی چای می‌ تواند مزایای فراوانی داشته باشد، از مهم‌ترین مزایای این دستگاه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید دستگاه بسته‌ بندی چایی به آسانی و در کمترین زمان انجام می‌شود و این دستگاه‌ها همیشه در دسترس هستند.
  • سرعت عمل و کارایی انواع دستگاه بسته‌ بندی چای کیسه ای بالا است و در کمترین زمان می‌ تواند حجم بالایی از چای را بسته‌ بندی کند.
  • استفاده از این دستگاه‌ ها نقش مهمی در برندسازی و معرفی بهتر محصولات شما دارد.
  • امکان چاپ انواع لوگو، نام شرکت و اسم برند روی بسته‌ بندی‌ های چای توسط این دستگاه‌ ها وجود دارد.
  • قیمت دستگاه بسته‌ بندی چای در مقابل کارایی بالایی که دارد مناسب بوده و افراد می‌ توانند با صرف بودجه‌ مناسب آن را خریداری کنند.
  • بسته‌ بندی چای توسط این دستگاه‌ها بدون دخالت دست انجام می‌ گیرد و همین موضوع می‌ تواند باعث حفظ سلامت محصول شود.

انواع دستگاه بسته‌ بندی چای کیسه ای در بهسازان صنعت تدبیر

دستگاه های بسته‌ بندی چای طراحی شده توسط بهسازان صنعت تدبیر با بدنه استیل و محکم و تنوع بالا در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان تولید شده است. از اصلی ترین دستگاه های بسته بندی چای کیسه ای در بهسازان صنعت تدبیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه بسته بندی تی بگ چای کیسه ای

این دستگاه برای بسته بندی انواع چای سیاه، چای میوه ای و دمنوش‌ های گیاهی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در طراحی این دستگاه از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده شده است به صورتی که می‌ تواند عمر و ماندگاری بالایی داشته باشد و در کمترین زمان حجم بالایی از انواع چای را بسته‌ بندی کند.

 دستگاه بسته بندی تی بگ چای کیسه ای به گونه ای طراحی شده است که اقدام به پرس و دوختن سه طرف کاغذ چای کیسه ای کرده که این کار می‌ تواند از نفوذ میکروب و گرد و خاک به داخل بسته‌ها جلوگیری کند. به منظور استفاده راحت تر از انواع چای و تولید چای لیپتون و کیسه ای، این دستگاه می‌ تواند گزینه مناسب باشد. این دستگاه وزنی معادل 1200 کیلوگرم و عملکرد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارد. همچنین ظرفیت دستگاه 20 الی 35 بسته در ساعت می‌باشد.

  • دستگاه بسته بندی تی بگ لیبل دار

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع دستگاه بسته‌ بندی چای نوع تی بگ لیبل دار است. این دستگاه نیز برای بسته‌ بندی انواع چای، دمنوش گیاهی و مواد پودری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به دلیل اینکه دستگاه بسته‌ بندی تی بگ لیبل دار اقدام به دوخت قسمت داخلی و خارجی به صورت 3 ردیفه و بدون دخالت دست می‌کند، در نتیجه امکان نشت مواد به بیرون یا آسیب به بسته بندی آن بسیار کم است. جالب است بدانید مصرف برق این دستگاه بسیار کم بوده و استفاده مداوم از آن سبب افزایش قبض برق به صورت نجومی نمی شود. مخزن این دستگاه دارای ظرفیت 12 کیلوگرم است، وزن آن تقریباً 400 کیلوگرم بوده و دارای بدنه‌ ای از جنس استیل است.

بسته بندی چای کیسه ای

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

برای بسیاری از افراد قیمت دستگاه بسته‌ بندی چایی در کنار کیفیت آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از افراد ترجیح می‌ دهند در ابتدا از قیمت انواع دستگاه بسته‌ بندی چای اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به خرید آن کنند. بهتر است بدانید قیمت این دستگاه ثابت نیست و عوامل گوناگونی روی تعیین قیمت نهایی آن موثر هستند؛ برای مثال نوع دستگاه، ابعاد، آپشن‌های موجود در آن و از همه مهمتر نوسانات به وجود آمده در بازار از اصلی‌ترین مواردی هستند که روی تعیین قیمت دقیق این تجهیزات تاثیر می‌ گذارند. شما می‌ توانید قبل از خرید دستگاه بسته بندی چای با مشاوران فروش مجموعه بهسازان صنعت تدبیر در ارتباط باشید.

خرید دستگاه بسته‌ بندی چای

همانطور که گفته شد؛ امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌ دهند از محصولات بسته‌ بندی و تی بگ استفاده کنند به همین دلیل خرید و استفاده از انواع دستگاه‌ های بسته‌بندی محصولات افزایش فراوانی داشته است. برای مثال در حال حاضر شاهد افزایش تقاضا برای خرید دستگاه بسته‌ بندی چای هستیم، این دستگاه می‌ تواند به خوبی و در کمترین زمان حجم بالایی از انواع چای و محصولات پودری را بسته‌بندی کرده و تحویل شما دهد.

 توجه داشته باشید ممکن است نمونه‌ های تقلبی و بی‌ کیفیت این دستگاه وارد بازار شده باشد که خرید آن علاوه بر صرف هزینه‌های گزاف، می‌ تواند مشکلات فراوانی برای کارخانه داران به وجود بیاورد. خوشبختانه شرکت بهسازان صنعت تدبیر انواع دستگاه بسته‌ بندی چای کیسه‌ ای را با کیفیت بالا و قطعات درجه یک در اختیار خریداران محترم قرار می‌ دهد.

سوالات متداول

کیسه‌ های تی بگ بهترین گزینه برای بسته‌ بندی انواع چای میوه‌ای، چای سیاه و دمنوش هستند زیرا به دلیل ساختار با کیفیت و محکمی که دارند می‌ توانند از مواد داخل خود در برابر نفوذ عوامل بیماری زا، رطوبت و اشعه مضر خورشید محافظت کنند.

امروزه تجهیزات و دستگاه‌ های مخصوصی تولید شده‌اند که با استفاده از آنها می‌ توان حجم‌ های متفاوتی از انواع چای را بسته‌بندی کرد، این دستگاه‌ ها دارای وزن، ابعاد و قسمت‌ های مختلفی هستند که به خوبی و با دقت تمام انواع چای را به صورت کیسه ای یا قوطی بسته بندی کرده و به بیرون هدایت می کنند.

معمولاً محصولات بسته‌بندی به راحتی جابجا می‌ شوند و در طی زمان حمل و نقل آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌ شود. مصرف آنها در زمان سفر راحت‌تر است و شما می‌ توانید با اطمینان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید؛ علاوه بر این محصولات بسته‌بندی شده در برابر نفوذ باکتری و میکروب‌ ها مقاومت بیشتری دارند.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که دیدگاهی ثبت میکنید


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *