Skip to content

دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی

BST 200 GT-N

جهت سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی

در این بخش از محصولات می خواهیم شما را با دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی آشنا سازیم و به نحوه عملکرد و موارد استفاده این دستگاه کیسه پرکن بپردازیم.

دستگاه های پرکن گرانولی از مهمترین دستگاه های پرکن است که برای پر کردن انواع مواد گرانولی نظیر (چای، قهوه، حبوبات، و…) درون کیسه یا قوطی استفاده می شود، که بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی دارد و به دو نوع حجمی و توزینی تقسیم بندی می شوند.

دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی

پرکن توزینی با دقت، وزن محصولات را می سنجد و سپس آنها را برای فرآیند بسته بندی آماده می کند. دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک برای پر کردن و بسته بندی مواد گرانولی روانتر کاربرد بیشتری دارد و به یک یا دو اپراتور نیاز دارد.

عملکرد دستگاه پرکن گرانولی نیمه اتومات

ابتدا محصول مورد نظر به داخل مخزن دستگاه هدایت می شود سپس به مقدار وزن مشخص شده که در صفحه HMI دستگاه صورت می گیرد، پس از فشار دادن پدال توسط اپراتور محصول از خروجی های دستگاه به بسته های از قبل تعیین شده ریخته شده و برای فرایند دوخت و بسته بندی آماده می شود.

دستگاه پر کن مذکور مجهز به سیستم کنترل پر کردن محصولات در دو سرعت مختلف است، جهت کنترل راحت تر دستگاه، نمایشگری لمسی روی آن تعبیه شده است که تنظیم و متعادل سازی دستگاه توسط نرم افزار قابل انجام می باشد، بدین گونه وزن دلخواه برای پرکردن کیسه ها تنظیم می گردد.

دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی

مزایا استفاده از دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی

دستگاه نیمه اتوماتیک قابلیت اضافه کردن دستگاه های دیگری همچون (نوار نقاله، خط جداکننده پرکن، ورود یا تغذیه ظروف به طور خودکار، پرکن هوشمند و دستگاه تاریخ زن) را نیز دارد ؛ از دیگر مزایای آن نیز می توان به استحکام و دوام بالا، افزایش دقت و سرعت در بسته بندی، رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل عدم مداخله نیروی انسانی و امکان بسته بندی چندتایی اشاره کرد.

در صورت تمایل برای خرید دستگاه کیسه پرکن و دیگر انواع دستگاه های پرکن می توانید با کارشناسان فروش شرکت بهسازان صنعت تدبیر تماس بگیرید.

جهت ارتباط با ما فرم زیر را پرکنید

کاتالوگ دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی
دستگاه پرکن گرانول وزنی نیمه اتومات
مشخصات فنی دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی
  • ابعاد : طول 140cm     عرض 120cm    ارتفاع 230cm
  • وزن دستگاه : ۱۵۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز :تک فاز ۲۲۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۱ کیلو وات
  • سیستم توزین : وزنی دیجیتالی ۱۰ الی ۵۰۰۰ گرم
  • سیستم کنترل : دیجیتال/آنالوگ
  • سیستم تخلیه : پدال پنوماتیک
  • مختص پر کردن انواع مواد گرانولی ، خشکبار غلات، حبوبات، قند، شکر، چای، برنج و...
ماشین سازی بهسازان صنعت تدبیر برای دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک گرانول وزنی ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
دستگاه پرکن دو توزین نیمه اتوماتیک

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که دیدگاهی ثبت میکنید


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط