Skip to content

10 شرکت برتر صنعت بسته بندی دنیا

لیست بهترین شرکت های بسته بندی دنیا

امروزه به دلیل افزایش تقاضای مصرف محصولات، میزان بسته بندی آن ها نیز بیشتر شده است و به همین دلیل شرکت های زیادی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند. شرکت بهسازان صنعت تدبیر یکی از شرکت های پیشگام در این حوزه محسوب می شود که به تولید و فروش انواع دستگاه بسته بندی و سورتینگ می پردازد. با ما همراه باشید تا  10 مورد از بهترین شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی و بسته بندی های معروف جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم. این شرکت ها شامل موارد زیر هستند:

شرکت International Paper Company

یکی از مشهور ترین شرکت های برتر در صنعت بسته بندی، شرکت International Paper Company می باشد که در کشور آمریکا واقع شده است. این شرکت در سال 2019، 22.3 میلیارد دلار درآمد داشته است که برای یک شرکت بسته بندی عدد بسیار عالی محسوب می شود.

در واقع این شرکت از دو  بخش اصلی بسته بندی صنعتی و الیاف سلولزی تشکیل می شود. شرکت International Paper Company امروزه بیش از 87 درصد از بسته بندی های کل دنیا را انجام می دهد. همچنین بسته بندی های این شرکت به دلیل تجدید پذیری و قابل بازیافت بودن برای محیط زیست ضرری ندارند.

شرکت International Paper Company

شرکت West Rock

از دیگر شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی می توان به شرکت West Rock اشاره کرد. این شرکت توانست در سال 2019 به درآمد 18.28 میلیارد دلار در سال برسد. شرکت West Rock در سطح جهان 30 شعبه دارد که حدود 42 هزار نفر در این شعب مشغول به کار هستند. این شرکت محصولاتی مانند ظروف و جعبه های موجدار، کاغذ کرافت، بسته بندی های فیبری و… را با بهترین کیفیت تولید می کند.

شرکت west rock

شرکت Tetra Laval

با تاسیس شرکت Tetra Laval انقلاب عظیمی در صنعت بسته بندی جهان ایجاد شد. این شرکت درآمد سالیانه خود را به 16.4 میلیارد دلار افزایش داده است و حجم عظیمی از بسته بندی های مورد نیاز دنیا را نیز تامین می کند.

از محصولات این شرکت که یکی از بهترین شرکت های بسته بندی جهان به حساب می آید، می توان به بسته بندی محصولات غذایی، کارتن، تجهیزات بسته بندی، قوطی ها و… اشاره کرد. این شرکت، اولین شرکتی است که بسته بندی لبنیات را به صورت به روز و حرفه ای به بازار عرضه کرد.

شرکت tetra laval

شرکت Amcor

شرکت بسته بندی Amcor از شناخته شده ترین و بهترین شرکت های بسته بندی در دنیا است. شرکت Amcor در ابتدا فعالیت خود، تنها به تولید بسته بندی های کاغذی می پرداخته؛ اما امروزه این شرکت، بسته بندی های پلاستیکی، نوشیدنی، داروسازی، مراقبت های شخصی و… را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است.

شرکت Amcor

شرکت Crown Holdings

این شرکت یکی از شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی بوده و درآمد سالیانه آن حدود 11 میلیارد دلار تخمین زده شده است. محصولات اصلی شرکت کراون هلدینگ، بسته بندی مخصوص مواد غذایی، نوشیدنی و فلزات است. این شرکت توانسته با تولید بسته بندی های خلاقانه، باعث رشد 1.5 میلیارد دلاری فروش نوشیدنی در آمریکا و اروپا شود.

شرکت crown holding

شرکت Smurfit Kappa

شرکت Smurfit Kappa که یکی از بهترین شرکت های بسته بندی جهان است، 34 شعبه در سر تا سر دنیا دارد و بیش از 46000 کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند. همین موضوع باعث شده درآمد این شرکت به 10 میلیارد دلار در سال برسد.

درآمد اصلی شرکت Smurfit Kappa از تولید انواع بسته بندی ها به دست می آید که 72 درصد از بسته بندی های محصولات آمریکا و 28 درصد از بسته بندی های محصولات اروپا را این شرکت تولید می کند که بعد از شرکت International Paper Company بزرگترین شرکت بسته بندی در دنیا می باشد.

شرکت بسته بندی

 شرکت Ball Corporation

از دیگر شرکت های بسته بندی جهان می توان به شرکت Ball Corporation اشاره کرد که دارای 21500 کارمند در سراسر دنیا بوده و درآمد سالیانه آن حدود 10 میلیارد دلار است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های بسته بندی در آمریکا می باشد که صنعت بسته بندی در جهان با وجود این شرکت پیشرفت های زیادی کرده است. دلیلی که باعث شده است نام این شرکت در لیست بهترین شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی قرار بگیرد تولید درپوش، بسته بندی های شیشه ای و… است که اکثر شرکت های این حوزه آن ها را تولید نمی کنند.

 Ball Corporation شرکت

شرکت Reynolds

شرکت Reynolds یکی از مهم ترین شرکت هایی است که در صنعت بسته بندی فعالیت می کند. این شرکت به عنوان دومین شرکت بزرگ صنایع آلومینیوم در دنیا شناخته می شود. درآمد این شرکت به صورت سالیانه حدود 9.71 میلیارد دلار است. از مهم ترین محصولات این شرکت می توان به تولید درپوش پلاستیکی بطری های آب معدنی، بسته بندی های پلاستیکی، کاغذ پوستی، فویل آلومینیومی، کیسه های زباله، بسته بندی مخصوص صنایع دستی و… اشاره کرد.

شرکت Mondi

اگر کنجکاو هستید بدانید قدیمی ترین شرکت در صنعت بسته بندی جهان کدام شرکت است، باید بگوییم که شرکت Mondi اولین شرکتی می باشد که فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. این شرکت در 30 کشور دنیا شعبه داشته و بیش از 26000 نفر برای این شرکت کار می کنند. همچنین درآمد سالیانه شرکت Mondi که یکی از شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی به شمار می آید، به 8.21 میلیارد دلار می رسد.

شرکت mondi

شرکت Oji Holdings

یکی از بهترین شرکت های بسته بندی دنیا که در کشور ژاپن قرار گرفته است، شرکت Oji Holdings می باشد. این شرکت در سال 1873 تاسیس شده و با ادغام دو شرکت بزرگ Fuji Paper و Karafto توانسته بیش از 80 درصد از بسته بندی مورد نیاز در کشور ژاپن را تامین کند.

این شرکت در سال 2012 به عنوان سومین شرکت برتر صنعت بسته بندی در جهان انتخاب شد. مهم ترین محصولات این شرکت ظروف چینی موجدار، جعبه های تاشو و… می باشد. همچنین این شرکت یکی از بسته بندی های معروف جهان یعنی شاپینگ بگ را نیز در بین محصولات خود قرار داده است. چنانچه برای تهیه دستگاه بسته بندی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید پیشنهاد می کنیم مقاله “راهنمای خرید دستگاه بسته بندی” را مطالعه فرمائید.

سوالات متداول

پر درآمد ترین شرکت در حوزه بسته بندی محصولات کدام است؟

پر درآمد ترین شرکت در حوزه بسته بندی، شرکت International Paper Company می باشد. درآمد این شرکت در سال 2019 به بیش از 22 میلیارد دلار رسید که برای یک شرکت بسته بندی مقدار زیادی است.

کدام شرکت ها بیشترین تولید را در صنعت بسته بندی جهان دارند؟

شرکت های زیادی در حوزه بسته بندی فعالیت می کنند، اما تنها شرکت های International Paper Company، West Rock و Tetra Laval بیشترین تولید را در سطح جهان دارند. همین امر نیز موجب شده است از این شرکت ها به عنوان شرکت های برتر دنیا در صنعت بسته بندی یاد شود.

آیا در ایران شرکت هایی وجود دارند که به تولید دستگاه های بسته بندی بپردازند؟

بله؛ در کشور ایران شرکت های معدودی هستند که در حوزه تولید دستگاه های بسته بندی فعالیت می کنند. یکی از بهترین این شرکت ها، شرکت بهسازان صنعت تدبیر است که سابقه ای درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی، سورتینگ، سبزی خردکنی و… دارد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که دیدگاهی ثبت میکنید


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *