Skip to content

بهترین دستگاه بسته بندی ادویه جات تکی

بهترین دستگاه بسته بندی ادویه جات تکی

اگر به دنبال بسته بندی انواع ادویه های پودری در پک های مستقل هستید، استفاده از دستگاه بسته بندی ادویه جات تکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده ازاین نوع دستگاه می توانید انواع ادویه های مختلف مانند پودرکاکائو، پودر سیر، پودر پیاز، پودر قهوه و حتی پیاز و فلفل را بسته بندی کنید و روانه بازار سازید. از این دستگاه نه تنها برای بسته بندی انواع محصولات پودری غذایی بلکه برای بسته بندی انواع پودرهای لباسشویی، شیرخشک، مواد شیمیایی و پروتئینی نیز استفاده می شود. بی شک آشنایی با اهمیت استفاده از دستگاه بسته بندی، انواع روش های بسته بندی با این نوع دستگاه و ویژگی های آن، اطلاعات مفیدی را در این مورد این دستگاه ارائه خواهند کرد.

اهمیت استفاده از دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی
اهمیت استفاده از دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی

اهمیت استفاده از دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی

استفاده از دستگاه بسته‌ بندی ادویه های مختلف ، مزایای بسیاری به دنبال دارد که می توان به فواید زیر اشاره کرد:

  •  ایجاد یک منبع درآمد بسیار عالی

اگر به‌ دنبال کسب درآمد فوق‌ العاده هستید، بهتر است بدانید که بسته‌ بندی ادویه یک گزینه فوق‌ العاده بشمار می‌ رود. با خرید یک دستگاه بسته‌ بندی ادویه می‌ توانید انواع محصولات متنوع را تولید و بسته‌ بندی نمایید. خرید ادویه‌ جات بسته‌ بندی شده بسیار بالا است و تقاضای بالایی برای مصرف دارد چرا که بسته‌ بندی باعث افزایش عمر مفید ادویه‌ ها می‌ شود.

  •  بهترین گزینه برای ایجاد یک کسب‌ و کار خانگی

بسته‌ بندی ادویه جات می‌ تواند یک کسب‌ و کار خانگی فوق‌العاده باشد که امروزه به‌ شدت در حال گسترش است. شما می‌ توانید با خرید دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات، انواع مواد پودری مختلف را به‌ راحتی بسته‌ بندی کرده و به فروش برسانید.

  •  برندسازی

یکی از مزایای استفاده از دستگاه‌ های بسته‌ بندی ادویه جات، برندسازی می‌ باشد. شما می‌ توانید تنها با خرید یک دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات در مدت بسیار کمی تولیدات خود را به‌ صورت اختصاصی در بازار روانه سازید و توجه مشتریان را به سمت خرید محصولات خود ترغیب کنید.

  •  نگهداری و سرویس راحت

دستگاه‌ های بسته‌ بندی ادویه‌ جات دارای انواع مختلفی هستند که تعمیر و نگهداری از آن‌ ها نیاز به هزینه بسیار کمی دارد. با استفاده از این نوع دستگاه‌ ها می‌ توانید به سود بسیار بالایی دست پیدا کنید.

 انواع روش‌ های بسته‌ بندی ادویه‌ جات تکی

بسته‌ بندی ادویه با روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود که هر دو مورد باعث حفظ عطر و طعم بی‌ نظیر ادویه ها و افزایش کیفیت و خاصیت آن می‌ شوند.

  •  بسته‌ بندی ادویه به‌ صورت دستی

بسته‌ بندی دستی یکی از شیوه‌ های سنتی است که از آن برای بسته‌ بندی ادویه‌ جات استفاده می‌ شود. در این‌ روش ادویه را پس‌ از وزن کردن درون یک سلفون ریخته و سپس آن را منگنه می کنند. شما می‌ توانید از دستگاه دوخت خانگی برای پرس کردن درب نایلون استفاده کنید.

  •  بسته‌ بندی ادویه با دستگاه بسته‌ بندی

استفاده از دستگاه بسته بندی یکی از روش‌ های نوین و به‌ روز است که به کمک ماشین‌ های صنعتی و نیمه‌ صنعتی با سرعت بسیار بالا انجام می‌ شود. این روش بسیار سریع بوده و در مدت زمان کم می‌ توانید انواع ادویه‌ های مختلف را بسته‌ بندی کنید. از مزایای آن می‌ توان به سود بالای صنعت بسته بندی اشاره کرد.

انواع دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی

دستگاه بسته‌ بندی ادویه دارای انواع مختلف است که شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود و فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه همراه با نوع مواد مورد استفاده، بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

  •  دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی دو توزین

دستگاه بسته‌ بندی دو توزین تمام اتوماتیک یکی از انواع دستگاه‌ های بسته‌ بندی ادویه است که از یک ترازو و نوار نقاله برای پر کردن کیسه‌ های فله ای و ظروف سفت استفاده می‌ شود. با استفاده از این نوع دستگاه می‌ توانید ادویه های خود را چه در کیسه‌ های پلاستیکی و چه در ظروف شیشه‌ ای بسته‌ بندی نمایید.

این نوع دستگاه‌ ها دارای ترازوهای مخصوص و بسیار دقیق هستند تا بتوانید انواع بسته‌ های ادویه جات مختلف را تا وزن بیست و پنج کیلوگرم تهیه کنید.

  • دستگاه اتوماتیک توزین دار یک تا دویست گرمی

یکی دیگر از انواع دستگاه‌ هایی که می‌ توانید از آن برای بسته‌ بندی ادویه های مختلف استفاده کنید، دستگاه اتوماتیک توزین دار یک الی دویست گرمی است. با استفاده از این نوع دستگاه می‌ توانید ادویه جات را از یک تا دویست گرم بسته‌ بندی کنید.

  •  دستگاه پرکن ادویه جات چرخشی

این نوع دستگاه سرعت بسیار بالایی برای بسته‌ بندی ادویه جات دارد و با حجم بالایی این کار را انجام می دهد. شما می‌ توانید به‌ راحتی به تمامی قطعات آن دسترسی داشته باشید و آن را تمیز کنید.

  •  دستگاه بسته‌ بندی فلفل قرمز

 بسته‌ بندی فلفل قرمز یکی از پرسودترین انواع بسته‌ بندی ادویه‌جات است که دستگاه مختص خود را دارد. شما می‌ توانید با خرید دستگاه بسته‌ بندی فلفل قرمز انواع پودر های دیگر مانند پودر ماسالا، چاشنی و پودر پروتئین را نیز بسته‌ بندی کنید.

  •  دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات خانگی

 با خرید یک دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات خانگی می‌ توانید یک کسب‌ و کار مناسب برای خود راه‌ اندازی کنید. این نوع دستگاه‌ ها نسبت‌ به انواع صنعتی آن دارای حجم و راندمان کمتری هستند اما بااین‌حال می‌ توانند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کنند.

انواع دستگاه های بسته بندی ادویه جات تکی
انواع دستگاه های بسته بندی ادویه جات تکی

 انواع دستگاه‌ های بسته‌ بندی ادویه‌ جات تکی

تا این بخش با انواع دستگاه‌ های بسته‌ بندی صنعتی ادویه آشنا شدید اما دراین‌میان برای بسته‌ بندی ادویه های تک‌ نفره و رستورانی نیاز به دستگاه‌ های خاصی دارید. در حالت کلی این نوع دستگاه‌ ها عبارتند از:

  •  دستگاه بسته‌ بندی تک‌ نفره رستورانی

 با استفاده از این نوع دستگاه می‌ توانید انواع مواد مختلف مانند نمک و شکر را به‌ صورت تک‌ نفره بسته‌ بندی کنید.

  •  دستگاه ساشه تک نازل

دستگاه ساشه تک نازل به‌ صورت عمودی محصولات را پر و بسته‌ بندی می‌ کند و معمولاً برای شکر و نمک استفاده می‌ شود.

  • دستگاه ساشه چند نازل

 این نوع دستگاه‌ ها می‌ توانند محصولات را به‌ صورت افقی و عمودی بسته‌ بندی کنند.

 ویژگی‌ های یک دستگاه ساشه بسیار خوب

  • یک دستگاه ساشه خوب باید بتواند در هر ساعت پانزده الی بیست بسته ادویه را بسته‌ بندی کند.
  •  جنس بدنه آن باید از استیل با کیفیت باشد.
  •  ظرفیت بسته‌ بندی تا هزار و دویست گرم را داشته باشد.
  • ابعاد مناسبی داشته باشد.
  •  تمامی قطعات آن با یکدیگر چفت باشند.
  •  نوع برق آن مناسب بوده و جنس نازل نیز دارای کیفیت بالایی باشد.

نحوه عملکرد دستگاه بسته‌ بندی ادویه‌ جات تکی

تمامی دستگاه‌ های بسته‌ بندی ادویه، محصول مورد نظر را با توجه به حجم آن وزن می‌ کنند. این نوع دستگاه‌ ها دارای یک ماردون هستند که میزان چرخش آن تعیین‌ کننده میزان پودری است که وارد پاکت می‌ شود. تمامی تنظیمات مربوط به وزن و سرعت بسته‌ بندی با توجه به سیستم پی ال سی که بر روی دستگاه وجود دارد، انجام می‌ گیرند.

در کنار خرید دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات باید دستگاه آسیاب چکشی، میکسر، غبارگیر، بالابر پودری، دستگاه بسته‌ بندی مواد پودری، نوار جلوی بسته‌ بندی، نوار انتقال و دستگاه شرینگ را نیز داشته باشید.

قیمت دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات

قیمت دستگاه بسته‌ بندی ادویه با توجه به نوع آن متفاوت است. برخی از این نوع دستگاه‌ ها اتوماتیک بوده و دارای اندازه بزرگ‌ تری هستند اما برخی نیز در اندازه‌ های کوچک‌ تر تولید شده و مناسب مصارف خانگی و یا کارگاه‌ های کوچک هستند.

در حالت کلی می‌ توان گفت عوامل بسیاری مانند قابلیت‌ ها، میزان مصرف انرژی، توان تولید، تیراژ کاری، سرعت‌ عمل، ابعاد، اتومات، نیمه اتومات و یا ثابت بودن آن تأثیر بسزایی در تعیین قیمت دستگاه دارند. این نوع دستگاه‌ ها علاوه‌ بر این‌که تنوع بالایی دارند، در نحوه بسته‌ بندی نیز تفاوت‌ هایی خواهند داشت که این مورد نیز بر تعیین قیمت آن بسیار مؤثر می‌ باشد. دستگاه‌ های اتوماتیک دارای سرعت عمل و توان عملکرد بالایی هستند به همین دلیل با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌ رسند.

 خرید دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی

اگر به‌ دنبال خرید دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی هستید بهتر است به وب‌ سایت بهسازان ماشین مراجعه کنید. در این وب‌ سایت می‌ توانید انواع دستگاه‌ های بسته‌ بندی را با قیمت‌ های مختلف مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود مناسب‌ ترین آن را انتخاب کنید.

تمامی محصولات تولید شده توسط بهسازان ماشین دارای کیفیت بالایی هستند، از این‌ رو طول عمر فوق‌العاده‌ای داشته و بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار می‌ دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول موردنظر و قیمت آن می‌ توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 سخن پایانی

امروزه دستگاه‌ های بسته‌ بندی به یکی از مهم‌ ترین انواع دستگاه‌ ها در تمامی صنایع به‌ خصوص دستگاه بسته‌ بندی ادویه‌ جات تکی تبدیل شده‌اند. بدین منظور می‌ توانید دستگاه‌ های متنوعی را مشاهده کنید که دارای ابعاد و عملکرد متفاوت می باشند. شرکت بهسازان ماشین یکی از بهترین تولیدکننده‌ های انواع دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات تکی است که بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌ دهد. در این مقاله سعی کرده‌ ایم شما را با بهترین دستگاه بسته‌ بندی ادویه و انواع آن آشنا سازم تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه بدست آورید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که دیدگاهی ثبت میکنید


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *